LVK Klán
Menü
 
Küldik
 
Klánvezér
 
Alvezérek
 
Tagok
 
Linkek
 
Karakterkészítési tanácsok

Copy: ARK honlap

Későbbiekben kerül javításra

Harcosok

 

 

 

Mint minden karakternél az alapvető kérdés mire is akarjuk használni. Hírnévpontot akarunk gyűjteni? Gyorsan akarunk-e fejlődni. Illetve a legfontosabb milyen hosszú távra tervezzük a karit, 30. szint elérése jól fejlesztett karinál kb. 3 hónap. 35 szint fél év 40 szint környéke egy év. Egyenlőre a többi bizonytalan tapasztalatok hiányában. Ezek a kérdések elsősorban a kitartást határozzák meg. A kitartás a legfontosabb a harcos karakter életében ( mágusoknál még az IQ, de erről lentebb), mert erőre, gyorsaságra, ügyességre bármikor pakolhat az ember, de a kitartást ha elrontotta akkor azt később nem tudja behozni.


Kitartás:
1-15 kitartású, szupergyors. harcos : egy baj van vele 24-28 szint fölött gyakorlatilag meghal, mert nem lesz ÉP-je, addig viszont nagyon gyorsan fejlődik. Csak duel céljából javaslom.
15-27 kitartás nem jár semmiféle előnnyel, viszont a nagyobb szinteken ő is életképtelen.
30-39 kitartás Ezek a harcosok a tapasztalataim szerint 40-45-ös szintig biztosan jól fejlődnek, jók duelben ( ha kis erővel, nagy gyorsival fejlesztjük)
42-51 Ideális kitartás a harcosoknak.
54-66 Nagyon hosszútávra 50 szint fölé tervezett kariknak ajánlatos
66-90 -es kitartásból jelenleg semmi előny nem származik, viszont valószínűleg 80-90-es szint környékén ezek a karik verhetetlenek lesznek. De ez hosszú idő minimum 2 év de lehet hogy több.
90 fölött az elején annyira lassan fejlődik, hogy nem éri meg.

Erő:
Szint/4 alá ne menjen

Gyorsaság:
A gyors de gyenge illetve az erős de lassú karakter kb. egyformán fejlődik, de akkor érdemes a gyorsit választani a duel miatt. Ha mégis az erőt választod, akkor úgy tűnik szintnek megfelelő gyorsival nem dupláznak be a szörnyek még jó pár parával sem.

A gyorsira addig ne pakoljál, amíg el nem érted a tervezett kitartást, az ügyességre meg csak annyit hogy a szintednek megfelelő fegyvert tudd használni. Az erőt általában szint 80%-ában határozzák meg, de ez legyen mindenki vérmérsékletére bízva illetve ugyanez vonatkozik a gyorsaságra is az biztos, hogy a gyorsaság az egyik legfontosabb duel szempontjából. .

Még egy tanács: mivel Larki nem tartja csalásnak ezért érdemes a karakter kezébe adni egy gyíkacélduplapengét már egyes szinten, illetve egy gyémánt bumerángot, a testedre meg egy gyémánt láncinget. Ezek könnyen megvannak, ha van egy ásó karid.

Mágusok

Nekik mindössze 3 tulajdonságra van szükségük, a kitartásra, az IQ-ra és a gyorsaságra. IQ letőleg legyen mindíg 2-vel osztható. A mágusok minkét kezében pajzs van, és mindíg (szinte) a lehető legjobb vértben mászkálnak. Csak varázslatokkal sebzik az ellent. Generáláskor döntsd el, melyiket szeretnéd:1
"Tápmágus": 9 pont a kitartásra, maradék az IQ-ra. Gyosaságot nem növelünk csak majd jó soká. Minden szintlépéskor kapott pont a kitartásra, és minden manógomba az IQ-ra. Kitartást visszük fel 45 főlé legalább. Ha kész a kitartás, jöhet az IQ növelés addig, amíg van kedved úgy járkálni, hogy minden szörny 2-t sebez beléd. A határ a csillagos ég... Ha megvagy ezzel is, jöhet a gyorsaság. 25-30-as szintre szuper karit lehet összedobni így, addigra érik meg.
Gyors mágus: elején főleg a kitartást, majd az IQ-t, de közben kényelmesen a gyorsaságot is. Ilyen karakterrel igazán jó jászani, mert ha okosan csinálod jó sokáig veri a többi fajtát duelben. Ha megvan valamennyi kitartás (33-36) és egy kevés IQ is (30-40), akkor már csak a gyorsasággal előre! Ellenben elkébzelhető, hogy késöbbi szinteken a kevés ÉP miatt elavul.
Erős mágus: elején főleg a kitartást, majd az IQ-t jó sokááig. Közben lehet a gyorsaságot is fejlesztgetni egy kicsit. Az IQ beleszámít a varázslatok sebzésébe, így ez pont olyan, mint a harcosoknál az erő... Fentartási költségük főleg a "tápmágusnál" elég nagy (elején gyémánt láncing, majd 2 vámpírpajzs fogja megkönnyíteni a pénztárcánkat, ráadásul a mágia megvásárlása sem olcsó az elején, amikor még gyorsan lép szintet), egy ásókari megléte erősen ajánlott.

Ásókari

Ezekkel tudod magadnak kitermelni a sok-sok pénzt. A rövidtávú ásókarinál csak a szerencsére teszel pontokat és csak ásol, nem harcolsz. Így elég lassan lehet fejéődni, de egy 50 szerencsét és pár milliót így is össze lehet hozni. Hosszútávúnál a szerencsén kívül az ügyességet is fejleszd! Indulásnál 10 pont a szerencsére, 6 az ügyességre, ügyesség mindíg a szinted 2/3-a és harcolva fejlődsz. Igaz nehezebben, mint a harcosok, de gyorsabban, mitha ezt csak ásásból tennéd. Késöbbiekben a szörnyek általában még csak nem is ütnek 2-t a szerencséd miatt! A fő előnye, hogy tudod csinálni a labirintusokat, így sok elosztható plussz tulajdonségpontot kapsz. Ebből bőven fedezed az ügyességre elszórt pontokat.

Rabló/tolvaj

A profi rablóknak minden tulajdonsága egyforma, de nem erről lehet a profikat megismerni, hanem a rablás illetve a lopás szakértelmükről. Nem ritka, hogy 100 felett járnak. Pénzt az nem keresnek sokat áldásos tevékenységükkel, és ráadásul nagyon lassan lépnek szintet. Lopást/rablást a kaszinók hátsó szobáiban lehet felvenni és fejleszteni, ha már eleget gyakoroltál. Leggyakrabban azt hiszem, a mágus-negyedben foglalatoskodnak, hiszen ott jön a legkevesseb szörny, amik elöl menekülhetnek. Ha a házadat akarod védeni tőlük, akkor vegyél 3db legalább 200-as erősségű csapdát (a szinte biztos védelemhez), ha meg magadat, akkor tanulj meg lopni legalább 30-as szinten. Pénzszükséglet: gyakorlatilag (általában) kitermelik maguknak a lopás/rablás szakértelemre a pénzt, így nem kellenek hozzá különösebb erőforrások. Az más kérdés, hogy ezen kívül nem nagyon termelnek pénzt.

Azt mesélik hogy

Az iq 1,3x, ügyi 1,5x -ig fejlődhet a tulajdonságpontod fölé.

Képletek:
- d(szám) - azt jelenti, hogy ez egy véletlenszeru érték 1 és a "szám" között
- a szerencse beszámításkor az osztás után egy lefelé kerekítés is történik.

Az életerőd a 8+(kitartás/3)+(szerencse/5)+d4 képlet alapján nő.
A mágia növekedésének képlete:(valahol megvan:)
A mágia szaki szint+4-ig nőhet. (magas szinten elérhető szint+5 is)
Az erődben a fegyveres szakit (ügyesség*1,2)+1-ig fejlesztheted, de nem lehet magasabb az aktuális szintednél.
A szintednél magasabb fegyveres szaki beleszámít a sebzésbe. Valamilyen fv(szaki-szint)-re.
A mágikus védelmed szint/2 ill. az IQ alapján számított érték közül a magasabb.
A sebzésbe az erő/2 értékkel beszámít. Illetve, ha az te erőd nagyobb, mint a szinted, akkor az összes formula kiszámítása után még ez a különbség bizonyos százalékkal megdobja a sebzésed.

Köv. rablásszint eléréséhez (rablászint*3)+1 "rabláspontot" kell megcsinálnod.
Üres ház - 1 pont, Tárgyat tartalmazó ház (csapda nincs) - 2 pont, Csapdát tartalmazó ház - 3 pont.

Köv. lopásszint eléréséhez lopászintnyi "sikeres" lopást kell megcsinálnod.

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Óra
 
?
Indulás: 2010-12-04
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Naptár
2024. Április
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal